ارل ناتیینگل
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

 

در عصری که اکثریت مردان و زنان به سوی زندگی همنوایی و بی‌حادثه پیش می‌رفتند. . . مردی به خط مقدم صحنه ملی آمد که تصمیم گرفت مسیری جالب و چالش برانگیز را ترسیم کند.
زندگی ارل نایتینگل در تاریخ تجارت آمریکایی بی نظیر بود. ارل نایتینگل  که در سن دوازده سالگی در رکود بزرگ گرفتار شده بود، نتوانست فقر را توجیه کند، وقتی به ارل نایتینگل  گفتند که در این سرزمین فرارل نایتینگل ان برای همه وجود دارد. بنابراین تصمیم گرفت دلیل موفقیت یا شکست افراد در زندگی را کشف کند و مصمم بود که در سنین پایین از نظر مالی موفق شود.
ارل نایتینگل  که در کشتی جنگی یو اس اس آریزونا مستقر بود، یکی از معدود نجات یافتگانی بود که آن کشتی در پرل هاربر منهدم شد و غرق شد. بعدها، زمانی که در سال 1946 از سپاه تفنگداران دریایی جدا شد و عملاً با هیچ چیز شروع کرد، در ده سال چهار شرکت را تأسیس و رهبری کرد. ارل نایتینگل  هر هفته پانزده برنامه رادیویی و تلویزیونی می نوشت، می فروخت و تولید می کرد. ارل نایتینگل  در تمام شبکه‌های بزرگ حضور داشت و به مدت چهار سال ستاره سریال دراماتیک Sky King بود که در بیش از 500 ایستگاه از شبکه رادیویی متقابل پخش می‌شد. ارل نایتینگل  همچنین یک آژانس بیمه را راه اندازی کرد و در مدت دوازده ماه آن را از جایگاه آخر به ششم کشور با یکی از بزرگترین شرکت های جهان رساند.


در سال 1956، Nation’s Press داستان حیرت انگیز مرد جوان فوق العاده موفقی را که در 35 سالگی از نظر مالی مستقل شده بود، منتشر کرد. در آن زمان بود که ارل نایتینگل  ضبط معروف خود را از «عجیب‌ترین راز» تهیه کرد، که به دیگران از برنامه اثبات‌شده موفقیتی که ارل نایتینگل  هفده سال برای یافتن آن اختصاص داد، می‌گوید. از زمان انتشار، این ضبط الهام‌بخش با فروش چند میلیونی به صنایع بزرگ، خرده‌فروشان و فروشندگان، تمام سابقه‌های خود را در صنعت ضبط شکسته است. باشگاه‌ها و انجمن‌ها، والدین، دانش‌آموزان و مردم تقریباً در تمام جنبه‌های زندگی. این ضبط استادانه نشان می دهد که چگونه هر کسی می تواند از توانایی های خود نهایت استفاده را ببرد. . . می تواند به اندازه کافی و کامل از موفقیت و خوشبختی، درست در شغل یا موقعیت فعلی خود، دست یابد. این کتاب می گوید: "چگونه به موفقیت بیشتری دست یابیم و چگونه از شادی و آرامش بیشتر لذت ببریم."

https://earlnightingale.com/ 

 





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: